CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, April 10, 2009

Gambar - Gambar Tuan Punya Blog

Korang tau tak aku yang mana 1??aduh..mesti la yang cute mute 2..keskeskeskes~!!!ini la band aku NAMELESS..aku memang gila skit pasal muzik..lagi - lagi dengan drummer aku..korang tau tak drummer aku yang mana 1?? ala...mestila yang pegang kayu tu..kalo citer pasal muzik mesti sampai tak tido dan tak berhenti..gambar ni diambil oleh member yang tidak dikenali..maksudnye jurugambar penganjur yang ambil..band aku dapat no 4..tapi yang paling best tu..impian aku selama ini ak u kecapi akhirnya..aku dapat pemain gitar bass terbaik dalam battler of the band 2009 yang dianjurkan oleh Kolej ke 10..aku tak takbur..tapi bongkak sikit je..hehehehehe..aku bersyukur kepada tuhan sebab usaha aku tak sia - sia la..so pasni kalo nameless main gig jgn terkejut k..support our local band dan support NAMELESS.

Apa - apapun aku nak tanya korang..mana satu aku?? cepat teka..cepat la..jangan la malas??mana aku??? yela3x..aku mesti la yang cute mute tu..ala yang paling kanan sekali..cantik tak gambar ni..aku yang edit..hasil dari kelas Bahasa dalam Multimedia..hehehehe~!!!gambar di diambil masa aku dan NAMELESS kat Port Dickson..saja jalan - jalan..masa tu pukul 10 malam..kami tak tahu nak buat..so kawan - kawan aku yang gila ni..ajak buat gila..so kami terjah la Port Dickson..gambar nie aku edit gun Adobe Photoshop je..aku guna effect...Ermm...apa ek??eh3x..bukan3x..aku adjust Hue and Saturation, Level dan aku main - main skit kat Curve..cantik tak..aku bukan apa..saja kasi gambar ni nampak lebih hidup lagi..ini la hasil lepas aku join kelas Dr.Normaliza..tak rugi beb..kalau korang yang kat luar sana..yang sukakan kreativiti..masuk la kelas dia..ala.kalo tak dapat masuk sebab dah penuh..pergi jumpa dia dan mintak tandatangan..kan abes keje...wakakakakakakaka~!!

APA~!!!..kenapa~!!korang gelak tengok muka aku..ala korang ingat korang hensem ker..ek ele~!!!hurm..tak da aku gurau jer..jangan la emosional dan sensitif pula..aku tak suka la orang - orang yang sensitif dan emosional..Dr.Normaliza pun mesti tak suka..jap2x..sebelum tu aku just nak bagitau korang pasal gmbar ni..aku rasa masa ni aku macam artis..orang tanya pasal band aku..maksudnye orang interview la..daripada progynova production..production dalam UPM je..kalau dari luar..aku takda la pakai pakaian yang sebegini supa..kena la smart skit..aku laku..masa ni aku dengan line - upm band aku..NAMELESS..sorang demi sorang kena interview..so cakap je la apa yang ditanya..masa ni aku semester 3 ke semester 4..aku pun lupa..tapi tempat interview berjalan dekat studio Kolej Pendeta Zaba..sekurang - kurangnya aku ada pengalaman la kena interview bab - bab macam nie....hehehehe..seronoknya..wakakakakakakakakakakaka~!!

0 comments: