CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, April 10, 2009

ShuQrie(Empunya Blog) With Dr.Normaliza Abd Rahim

Aku pelajar komunikasi yang mengambil pengkhususan dalam bidang penyiaran. So..aku banyak terlibat dengan dunia teknologi dan ICT yang semakin la semakin canggih manggih nie..Hahahaha..Itu selingan jerk..korang dapat agak saper agak yang yang duduk sebelah aku dalam gambar ni???uikz...Bukan mak aku la..ini la Dr.Normaliza Binti Abd Rahman..Beliau antara pensyarah yang aku suka cara beliau mengajar dalam kelas..kebanyakannya praktikal..aku kurang skit dengan teori ni..aku jadi bosan, ngantuk, lembab dan macam - macam lagi..Pada pendapat aku, Dr.Normaliza ni memang tegas, kadang - kadang garang..memang stress la..tipu la aku cakap tak stress..taku aku tak pedulu semua tu..apa yang penting la kawan - kawan aku yang pernah ambil subjek ni kebanyakan dari mereka cakap Dr.Normaliza happening..try masuk tengok kelas Dr.Normaliza..bila dah masuk aku rasa betul la apa kawan - kawan aku cakap..Dr.Normliza mengajar subjek Bahasa dalam Multimedia (BBM3410) memang best..tak da nota..nota ambil guna kamera..pelik la cara mengajar dia..tapi memang happening, aku tak penah ponteng kelas dia dan aku tak pernah rasa bosan atau mengantuk dalam kelas dia...subjek nie aku rasa banyak bagi manfaat kat aku sebab..kebanyakan silibus yang diajar dalam kelas samaada kelas lab atau kuliah je..banyak bagi manfaat kat aku nie..aku pelajar penyiaran..so subjek ni kurang lebih sangkut paut dengan bidang aku la..yang paling aku suka dalam kelas ni..aku boleh edit video..aku cukup suka edit video..aku guna edius version 9 jer..yang kedua best dalam subjek ni..masa kelas lab la..belajar Adobe Photoshop..disuruh buat kalandar lag tu..apa pun la..3 tahun aku belajar di Universiti Putra Malaysia (UPM) nie..ini la subjek pertama aku yang ada guna software macam Adobe Photoshop ni..

0 comments: